Ki a városból... az erdő szélére. Vidéki romantika, és ami mögötte van.

Ki a városból...

Áprilisi vetemény

2016. május 02. - egy.

Egy hónap elteltével így változott a vetemény, szépen beindult, már ami. Kezdjük is a veszteségekkel: az ócska dughagymából egy, azaz egy darab hagyma hajtott ki. Átfésültem a doboz maradékát újabb életképes egyedekért, kapnak még egy esélyt. A többit a zöldhulladékkal a komposztba szórtam, tuti ezek fognak kihajtani... Dícséretben részesül azonban a spenót, a retek és a  borsó, szépen növögetnek, utóbbi egy hevenyészett rácsot is kapott, míg a Férfi nem készít futtatószerkezetet. A spenótot fel is kell legelnünk hamarosan, hiszen kell a hely a paradicsomnak a napos ágyásban. A répát, céklát és tépősalátát nem emelném ki, inkább csak elvannak, meglátjuk, mi lesz belőle. Szegény cékla ráadásul hátrányos helyzetből indul, hatalmas mennyiségű metélőpetrezselymen kell keresztülküzdenie magát. Hogyan került oda? Ezt magam sem tudom, mert az adott ágyásba nem szórtam belőle... megtette helyettem a szél. Ugyanez a helyzet a kaporral, úgyhogy most mindenhol petrezselyem- és kapor őrzi a többieket. A múltkori gazolásnál már rámesteledett, ezért a betolakodókat hagytam a fenébe, ez meg is látszik az ágyások állapotán...

Ideje volt a negyedik négyzetet is benépesíteni, bár jól ellazsáltam az ültetést, végül kétféle mángold, bazsalikom, borágó és cukorborsó került ide - egyelőre még semmit sem látni :)

 

aprilis-vetemeny.jpg

süti beállítások módosítása