Ki a városból... az erdő szélére. Vidéki romantika, és ami mögötte van.

Ki a városból...

Kötött mamusz kékben és fehérben

... avagy nincs több hideg talp!

2013. november 05. - egy.

... avagy nincs több hideg talp!

Ha hihetünk az időjárás-előrejelzésnek, jön a hideg. Végül is spóroltunk egy hónapot a fűtéssel, úgyhogy igazán nem lehet panaszkodni, jobb felkészülni az csikorgósabb időre. Két szabad este alatt elkészült ez a kötött mamusz, amely elsődleges fegyverem lesz a hideg járólap ellen idén. A kék-fehér kombináció pedig nem a véletlen szüleménye: egy rövidáruboltban találtam ezt a mókás pöttyös gombot, ezekhez készült az egész mamusz is - az eredeti leírást kissé átvariálva, körkötőtűre áttéve a munkát még szárat is kötöttem. A lehajtásnál megcseréltem a sorokat, sima helyett fordítottal folytattam.

mamusz.jpg

(Ez ahhoz képest, hogy egy éve kötök, igen meg vagyok elégedve az eredménnyel... :D )

Az eredeti minta a Vince kiadó 'Kötés' című könyve alapján készült - elérhető a Libri hálózatában.

süti beállítások módosítása