Ki a városból... az erdő szélére. Vidéki romantika, és ami mögötte van.

Ki a városból...

Magazinmustra: Living Etc. 2014/09.

2014. szeptember 14. - egy.

living-etc.jpgMivel januárban eldöntöttem, idén nem szórom feleslegesen magazinokra a pénzt, így az újságosstandot messze kerülve telnek napjaim. Helyette rákaptam a magazinok online lapozgatására.

Nem mondom, hogy ugyanaz az érzés, mint jól bevackolva egymás után átböngészni a fényes oldalakat, de költségkímélőbb, az biztos. Főleg, ha azt vesszük, hogy egy-egy külföldi kiadványért két-háromezer forintot is képes voltam kiadni korábban. Az Issuu-nak hála, most a spórolt pénzem a lakberendezési ötletek megvalósítására költhetem.

Illetve költhetném... A Living Etc. szeptemberi számában például csodásan ősziesre hangolt enteriőrök várnak, egy csipet retróval. Megkapó nyitottpolcos konyhák kelletik magukat, csak egy az én gondom: a bemutatott lakások már megint többszáz négyzetméternél kezdődnek. Az éppen aktuális lakásfelújításhoz sajnos nem innen fogok ötleteket meríteni, nézzen ki bármilyen jól is az aranyra mázolt fal és a 'chic urban style'-nak kikiáltott, leginkább monokrómban megvalósított harmónia .

 

A lakberendezési magazin itt olvasható ingyenesen.

süti beállítások módosítása