Ki a városból... az erdő szélére. Vidéki romantika, és ami mögötte van.

Ki a városból...

Ikea-tuning: kosárból puff

2014. október 05. - egy.

Az éjjeliszekrény lecserélése után maradt egy darab rattandobozom, amibe átmenetileg a maradék fonalakat gyűjtöttem jobb híján. A gombolyagok színes kavalkádja azonban talán nem a legszebb látvány, így mindenképpen szerettem volna valamilyen fedelet a kosárra. Végül így született meg a puff ötlete.

Ezeket használtam fel hozzá:

- IKEA Branas kosár

- egy darab kis párna (szintén ikeás, valamikori legolcsóbb Vilma sorozatból, a képen huzatban)

- egy darab, a kosár méretével megegyező MDF-lap

- szegecsek

- maradék fonal a "kárpitozáshoz"

puff1_1.jpg

 

Először is a Férfi segítségét kértem, és vágattam vele egy akkora négyzetet maradék MDF-lapból, amely jól illeszkedik a kosár tetejére. Majd maradék fonálból kötöttem egy ennél két-három centivel nagyobb formát, belekalkulálva a párnázás okozta anyagveszteséget is. Már csak annyit kellett tennem, hogy a szegecsekkel egyenletesen végigszurkálom a fát, így rögzítve a párnát. A kötés és a Férfi fülének rágása sokkal időigényesebb folyamat volt, mint maga az összeállítás... Már csak egy zsanért kell a kosár és a lap találkozásához fúrnom, hogy felhajtható legyen a fedél.

A végeredmény pedig:

 puff2_2.jpg

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása