Ki a városból... az erdő szélére. Vidéki romantika, és ami mögötte van.

Ki a városból...

Ikea-tuning: farönk ülőke

2015. február 14. - egy.

A konyha megújulásának jegyében új asztalt és székeket is terveztem. Eredetileg háncsolt farönkök lettek volna az ülőalkalmatosságok, de amikor a két tuskó leszállításra került, hamar kiderült, hogy ezek bizony nem az ideteszem-odateszem hokedlik lesznek. Konkrétan meg sem tudtam moccantani őket, így más alternatíva után kellett nézni. A farönk-kinézethez azonban ragaszkodtam, ha már a szekrényajtók is szélezetlen deszkából készültek. Ekkor jött az ötlet: ha a Férfi a háznál tud ilyen szép fakorongokat vágni a láncfűrészével, mint amilyeneket vágódeszkának is használunk, akkor ezekből lesz a hokedli ülőrésze!

Az Ikeából vadásztam két lábnak való kerek ülőkét (Marius névre hallgatnak, egyenként 1290 forintot kóstáltak), majd Slapaj kutya igen lelkes közreműködésével kezdődött a projekt:

hokedli1.jpg

Semmi mást nem kellett tennem, mint összeállítani a lábakat, és felcsavarozni a faszeleteket. Igen, függőlegesen tartva a csavarbehajtót.

hokedli2.jpg

Aztán szétszedni őket megint, és elvinni egy ismerőshöz, aki lecsiszolta a felületüket, ilyen szépen:

hokedli4.jpg

Így néznek ki egyébként az elkészült ülőkék. Funkciójukat betöltik, könnyen mozgathatóak, és mégis ott van az az "erdőszéli" hatás, amit kerestem.

hokedli3.jpg

süti beállítások módosítása